Meniu navigare

Utilizatori Online

Avem 59 vizitatori online
Total 10423432 vizite din 30.09.06

Vineri 29 Iulie 2016   Prima Pagină arrow Prima Pagină
CV Pasaila Ciprian Constantin PDF Listare E-mail






INFORMAȚII PERSONALE

Ciprian Constantin Pasailă

București, România

Telefon: 0751.111554

Telefon fix: 0245.611036

Fax: 0245.211334

;

Română

21.05.1978

Masculin

Căsătorit

EXPERIENȚĂ PROFESIONALĂ

2014- martie 2016

Șef serviciu – Serviciul Control și Recuperare Debite;

Coordonarea activității Serviciului Control și Recuperare Debite;

Monitorizarea  activității entităților din subordinea Agenției Naționale pentru Ocuparea Forței de Muncă;

Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă, str. Avalanșei, nr. 22-24, sector 2, București;

Control

Alte locuri de muncă:

2013-2014 – Casa Națională de Asigurări de Sănătate – director adjunct, Direcția Control Monitorizare Case de Asigurări de Sănătate;

2011-2013 - Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă - Șef serviciu –Serviciul Control Măsuri Active;

2009-2011 - Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă – Director – Direcția Control Măsuri Active;

2008-2011 – Inspectoratul Social Regional București – Ilfov – inspector social șef(director executiv);

Noiembrie 2007-Ianuarie 2008 – Inspecția Socială – Inspector social;

2005-2007 – Agenția Națională a Funcționarilor Publici – București, expert, Direcția Planificare, Evidență Informatizată și Urmărirea Carierei;

2004-2005 - Agenția Națională a Funcționarilor Publici – București, expert, Serviciul de Planificare, și Evidență Informatizată;

2002-2004 - Agenția Națională a Funcționarilor Publici – București, expert, Direcția Generală Evidența Funcțiilor și Funcționarilor Publici;

2001-2002 - Agenția Națională a Funcționarilor Publici – București, referent de specialitate, Direcția Generală Programe, Strategii și Relații Internaționale;


EDUCAȚIE ȘI FORMARE

1993-2008

-          Diverse diplome, atestate și certificate obținute în cadrul formelor de învățământ din perioada 1993-2008, respectiv:

-          2008-2009 – Programul de Formare Specializată destinat înalților funcționari publici;

-          2004 – 2005 – Academia Diplomatică – Curs postuniversitar – specializare Relații Internaționale;

-          2000 – 2002 - Școala Națională de Studii Politice și Administrative – București, cursurile Facultății de Administrație Publică;

-          1997 – 2000 - Școala Națională de Studii Politice și Administrative -  București, cursurile Colegiului de Administrație Publică;

-          1993 – 1997 – Liceul theoretic “Eugen Lovinescu” – București;

Alte calificări

 

Curs -  Manager al sistemului de management al calității – Global Commercium Development – 2015;

Curs – ECDL Complet – ECDL România S.A – 2011;

Curs – Mentor – S.C.Multipro Consult S.R.L. – 2010

Curs – Formator – S.C.Multipro Consult S.R.L. – 2010;

Curs -  Management – Leadership – C.R.F.P.S. Pro Vocație – 2008;

Curs – Leadership, rezolvare de probleme – C.R.F.P.S. Pro Vocație – 2008

Curs – Management funcției publice – Institutul Național de Administrație – 2007;

Curs – Managementul fondurilor structurale și al fondului de coeziune – Institutul Național de Administrație – 2006;

Curs – Gestiunea datelor prin SQL  - ICI – 2005;

Cursuri de informatică – Windows 1998 – septembrie 1998

Curs de Istoria relațiilor României cu vecinii” în cadrul Asociației Euro-Atlantice „Manfred Worner”- 1997 – 1998.

 APTITUDINI ȘI COMPETENȚE PERSONALE

-          Turul European organizat de asociația “YES” cu tema “ Vizitarea principalelor instituții europene” (NATO, Parlamentul European, Comisia European[, Tribunalul Internațional de la Haga, Parlamentul Olandez, Ministerul Afacerilor Externe din Olanda etc) – 1999;

-          Membrul al asociației „YES” (Young Europeans for Security) – 1999<

-          Observator al alegerilor locale din 25 octombrie 1998, din partea Asociației Pro Democrația;

-          Organizator – „Adunarea Atlanticului de Nord”, București octombrie 1997;

-          Colaborator Palatul Parlamentului – Centrul Internațional de Conferințe – 1997 – 1998.

Spirit de echipă, colegialitate, capacitatea de integrare rapidă;

Experiență în domeniul managementului organizațional și coordonării echipei;

Cunoștințe bune de operare și utilizare a calculatorului (MS Office, Adobe Photoshop, Quark Xpress, SQL Server, ECDL, etc)

 

Permis de conducere, categoria B

Alte referințe pot fi puse la dispoziție la cerere.

La cerere se pot atașa copii de pe diplome, certificate, atestate, etc.

Ultima actualizare ( Friday, 15 April 2016 )
 


Sesizați faptele de corupție ale personalului MAI la: 0800-806-806
-------------------------------------------
Integrare Europeană: 0800-802-007
       http://www.prefecturadambovita.ro/uploadfiles/2015/martie/telverde.pdf 



         Pentru o mai buna navigare pe 
      
www.prefecturadambovita.ro 
          NU folositi Internet Explorer.  

      
   http://www.apostila.mai.gov.ro
          
Sondaj de opinie
Acest site ...